Wasim Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Jeg hadde feilmelding der motorlampa lyste. Jeg tok da en diagnose og jeg og kompisen min kom frem til at det var lamdasonden som måtte byttes. Nå har jeg gjort det, men feilmeldingen kom tilbake. Lambdasonden vi skiftet var defekt da det var brudd på ledningene. Spørsålet mitt er hva det kan være. Feilmeldingene vi får ved diagnose nå er: -2AF4---nitrogenoksidsensor, elektrisk -periodisk -2AF2---notrogenoksidsensor, lambda lienær -periodisk -2AF6---notrogenoksidsensor, lambda binær -periodisk Må legge til at bilen ikke er brukt noe særlig av tidligere eier og har kun gått 66000km. Noen som kan gjøre meg klokere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Dette tror jeg forårsakes av nox sensoren . Byttet den på min , fikk motorlampe og samme feilkoder som deg . Kom ikke igjen etter den ble byttet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasim Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Er NOX sensor noe jeg kan kjøpe brukt eller skal det være nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
warg Skrevet Oktober 9, 2015 Share Skrevet Oktober 9, 2015 Her er litt info om NOx sensor på en trås jeg har startet http://bimmers.no/topic/781565-diagnose-motorkoder/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasim Skrevet Oktober 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2015 Takk! Da blir det innkjøp av NOx sensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå