Wehode Skrevet Oktober 11, 2015 Skrevet Oktober 11, 2015 Trenger litt hjelp av folk som sitter på info og kompetanse. Jeg kjøpte ett monterings prosjekt her I sommer som Nå er montert å startet. Motoren fusket når den fikk litt pedal men var kjørbar. Hvorfor den oppførte seg slik vet jeg ikke. I går startet jeg den å kjørte den inn på verkstedet å alt virket greit. Men så utpå ettermiddagen begynte det å spøke! Ikke ville den starte under noen omstendigheter, det er gnist, bensin. Når jeg valgte å gi opp I går, da gikk bensinpumpa hele tiden med tenning på! Noen som har noen gode tips/råd så jeg kan få bilen kjørbar, så jeg kan få parker før vinteren banker på
bmwmann24 Skrevet Oktober 11, 2015 Skrevet Oktober 11, 2015 (endret) Om man forbinner 30/87 så går pumpa hele tiden, pumperelet kutter ikke når det skal, hørs det ut som. Kan hende at du kan banke litt på rele evt bytte det ut. Verdt å sjekke hvertfall. Kan og være en ide å ta ut tennpluggene, rengjør/bytt. Kan hende at tennpluggene er dynka og du ikke får gnist. Endret Oktober 11, 2015 av bmwmann24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå