KimVolle Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Hei.. Har kjøpt meg en 328 kompressor som må på biltilsyne..må fjerne kompressoren og vises orginal stand før og få skilt.. så lurer på om noen har peiling på hva jeg trenger før og bygge om til orginal? har org hjerne.. org dyser.. reim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Ville kontaktet firmaet som solgte kompressoren. Spør etter manualen. Der står det i introen om det er en reversibel installering eller ikke. Videre kan du se hvilke modifikasjoner som må gjøres for å installere den, og dermed hva du trenger å skaffe for å gjøre bilen original igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Ville kontaktet firmaet som solgte kompressoren. Spør etter manualen. Der står det i introen om det er en reversibel installering eller ikke. Videre kan du se hvilke modifikasjoner som må gjøres for å installere den, og dermed hva du trenger å skaffe for å gjøre bilen original igjen. Jeg kjøpte bilen sann.. men er en Vortech v2.. så jeg skal sende en mail til de og høre? Endret Oktober 14, 2015 av KimVolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Sannsynligvis ble den solgt av ESStuning.com, så ville tatt kontakt med dem først De har også en norsk avdeling (ESS Aremark.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2015 (endret) Sannsynligvis ble den solgt av ESStuning.com, så ville tatt kontakt med dem først De har også en norsk avdeling (ESS Aremark.) Okok jeg får høre med de.. Takktakk;) men om noen andre vet hva jeg mangler.. så får de skrike ut.. Endret Oktober 14, 2015 av KimVolle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 14, 2015 Share Skrevet Oktober 14, 2015 Kanskje dumt spm. Men må bilen startes? Tenker om du bare demonterer den og setter på org filter og viser den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw1969 Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Dette kan demonteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimVolle Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Ja bilen må inn på merkeverksted og få bekreftelse den er orginal, så ja bilen må gå har orginale dyser. Hjerne og luft filter boks;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå