Robert Mogen Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 (endret) Etter at jeg byttet olje på automatkassen har bilen begynt å slure på konverteren, den lager en hefti ulyd og bilen går ikke som den skal. det er ikke for lite olje på girkassa, men kan det være for mye ? Endret Oktober 15, 2015 av robertmogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 Høres ut som for lite, har du kjørt igjennom girene og hatt motoren i gang når du har kontrollert nivået? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Hot/cold på peilepinne (om du har peilepinne t girkassa) er det mange som har tatt feil av, fyllt helt opp til randen og når veska blir varm så ekspanderer det og letteste veien ut er gjennom simmeringer eller peilerør. Husk å gjør som Kennethe34 sier, kjør gjennom girene og ha kassa i "N" når du peiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert Mogen Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 trodde at jeg kanskje hadde for lite olje, og derfor åpnet opp til påfyllingen. men der rant det ut 1 liter for mye olje. så vet ikke om det kan ha kommet noe skade av det? har ikke peilepinne, men kontrollerte nivået etter jeg hadde kjørt gjennom alle gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Hadde det sluttet å renne ut olje når du satte i pluggen igjen? Hvilken olje har du fyllt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Hadde du moren i gang når du skjekket? Er ikke 100% sikker, men mener man skal ha motoren i gang når man fyller opp. Hvis du åpner påfyllinga uten motoren i gang vil det renne ut endel olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå