TheMaa Skrevet Oktober 15, 2015 Share Skrevet Oktober 15, 2015 (endret) Hei, har noen problemer med min E39 97mod. Når blinklyset på høyre side er på klikker/kommer det noen lyder av ett rele, dette stopper hvis jeg tar ut pæra eller releet. (Se video)PDC modulen lager også en klikke lyd, dette stopper hvis jeg tar ut pæra eller den svarte kontakten som sitter der. Blinklyset fungerer forresten ikke, og dette skjer kun på høyre side. Setter pris på all hjelp og svar Endret Oktober 15, 2015 av TheMaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Holder jeg bremsen etter jeg har skrudd av bilen( Må holde den før og etter jeg skrur av bilen), klikker releet også, og kjørecomputern blinker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Oktober 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2015 Bump, prøvd å bytte releet og sikringer. Fungerte ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå