karljonas Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 heihei har ett sett bbs rc 090 17 under oppussing. orginale og fine i 8" brei alle 4 og greie dekk med dim på 235/45/17. hvor mye kan jeg forvente for disse? står på min e39 530d manuell og ønsker å skifte dem ut til fordel for 18-19:) usikker på hva jeg er ute etter men greit å vite hva jeg kan forlange for bbsene, takk på forhond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 5-6k.. har rondell d58 som sitter som ett skudd på e39.. bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Focklyfe Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 De går ikke for 5-6k, om du får dem til grei stand så kan du få 10-12k for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 Eg hadde ikkje betalt 10-12k for eit sett 17" der alle er 8" breie. Eg betalte 12 for eit nyoppussa sett som var 18x8 og 9 for ca 3 år siden. Det var inkludert frakt ifrå Tyskland (trur eg det var) icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 (endret) Disse er verdt max 6-7 lapper i strøken tilstand, når alle er kun 8x17". Se på finn.no, flere nisser der som forlanger både 12 og 15 lapper, og kanskje mer.. De får aldri solgt ihvertfall! Greit å ville ha igjen noen kroner for felga sine, men det er lov å ha beina på jorda.... Jeg solgte akkurat et sett i 8 og 9x18" nå, og de er ganske sjeldne i disse dager. De gikk for 12k. Så ville ikke drømt om noe mer enn 6-7 for kun felger! Med NYE og BRA dekk, så kan du kanskje klare opp imot 8-9 lapper, men går du over så ender du mest sannsynlig opp med å måtte beholde de selv.... Det er ikke du som selger som bestemmer prisen, men markedet som skal kjøpe.... Endret Oktober 20, 2015 av icemanM5 Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Oktober 20, 2015 Share Skrevet Oktober 20, 2015 liggger ett par sånne i tromsø som går billig. har poster annonse i BMW E34 Norge ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljonas Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 tenkte meg det reiner med de blir i bra stand, fått bort flasset lakk og eiring fra kantene nå så er noe pussing og polering som gjenstår =) å ja jeg er intrisert i bytte men må være 18-19 som passer e39 det meste er av interesse da jeg mener 17 blir for lite men er ypperlig på e36 osv =) men om det skal være bytting trenger jeg noe i nærheten altså møre og romsdal =) om ikke må jeg belage meg på salg å se hva jeg får, da blir det nåkk å hente ut nye på gs men kom gjerne med bytteforslag, jeg vurderer det meste =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karljonas Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2015 om noen sku være intriserte i bytte eller kjøp så kontakt meg på facebook da jeg kan være litt treig og gi svar her inne mvh karl jonas sande icemanM5 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå