Gå til innhold

bbs rc 090

karljonas
 Share

Anbefalte innlegg

heihei har ett sett bbs rc 090 17 under oppussing. orginale og fine i 8" brei alle 4 og greie dekk med dim på 235/45/17. hvor mye kan jeg forvente for disse? står på min e39 530d manuell og ønsker å skifte dem ut til fordel for 18-19:) usikker på hva jeg er ute etter men greit å vite hva jeg kan forlange for bbsene, takk på forhond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er verdt max 6-7 lapper i strøken tilstand, når alle er kun 8x17". Se på finn.no, flere nisser der som forlanger både 12 og 15 lapper, og kanskje mer.. De får aldri solgt ihvertfall! Greit å ville ha igjen noen kroner for felga sine, men det er lov å ha beina på jorda.... Jeg solgte akkurat et sett i 8 og 9x18" nå, og de er ganske sjeldne i disse dager. De gikk for 12k. Så ville ikke drømt om noe mer enn 6-7 for kun felger! Med NYE og BRA dekk, så kan du kanskje klare opp imot 8-9 lapper, men går du over så ender du mest sannsynlig opp med å måtte beholde de selv.... Det er ikke du som selger som bestemmer prisen, men markedet som skal kjøpe.... :)

Endret av icemanM5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte meg det :) reiner med de blir i bra stand, fått bort flasset lakk og eiring fra kantene nå så er noe pussing og polering som gjenstår =) å ja jeg er intrisert i bytte men må være 18-19 som passer e39 :) det meste er av interesse da jeg mener 17 blir for lite men er ypperlig på e36 osv =) men om det skal være bytting trenger jeg noe i nærheten altså møre og romsdal =) om ikke må jeg belage meg på salg å se hva jeg får, da blir det nåkk å hente ut nye på gs :) men kom gjerne med bytteforslag, jeg vurderer det meste =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...