BmwDieselPower Skrevet Oktober 20, 2015 Skrevet Oktober 20, 2015 Hei. Har planer om og sette kompressor på m30b35[emoji16] Kompressoren har jeg liggende. Med utvekslinga som er nå så lader den 0.5bar. Noen som har noen tips om hva som bør gjøres og hva denne motoren tåler som orginal motor. Mvh Åge
Fekzen Skrevet Oktober 20, 2015 Skrevet Oktober 20, 2015 Hallå hallå, Om du laddar 0,5 bar så kommer du nå strax över 3oo hk. Du kommer därmed behöva lite större dyser. Tex Volvo 850 T5 dyser på 315 cc eller SAAB turbo dyser på 350 cc. Sedan är det gränsfall med original tändning som är en aning vass för att ladda 0,5 bar - finns risk för tenningsbank. Men jag fixar chip för överladdning till M30 motorn med lite snällare tändning och anpassade bränslemappar för din setup. Då kommer det fungera att köra med oöppnad motor. Det är bara att skicka mig PM för mer info kring chip för överladdning. Jag anpassar chipet efter den setup du kommer köra på. Så räcker med en ställbar BTR också tex linjär 1:1 för då kan du finjustera det sista en aning medan du provkör så det blir perfekt. Mvh A.Fekzen BmwDieselPower reagerte på dette 1
BmwDieselPower Skrevet Oktober 20, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2015 Tusentakk[emoji1] det var det jeg ville høre[emoji106] Da tar jeg kontakt når ting begynner og skje[emoji4]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå