bjarn-ch Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 Jeg lurer på å kjøpe en bil som har betegnelsen 3-serie 320, 170Hk. En Cabriolet utgave som er velutrustet med bla NAV. Den har gått ca 80000 km og ser meget pen ut. Spørsmålet mitt er om dette er en bil som er verd å kjøpe eller om bilen er for undermotorisert. Ikke det at jeg er på bane eller noe, bare ønsker å høre om motorytelsen er grei eller ikke. Har ikke hatt noen 3 serie cab på prøve tidligere og er forhindret fra å prøve noen nå da jeg er midt i havet og må ta en avgjørelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 4 sylindret og vekt på 1670 kg. Hadde tenkt meg om jeg i hvert fall om motor er et av de viktigere punktene . finner du en 325 cab så har du 6 sylindre og 218 hk bjarn-ch reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarn-ch Skrevet Oktober 23, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Takk! Jeg har tenkt det samme selv. Det er denslags innlegg je er ute etter..... Endret Oktober 23, 2015 av bjarn-ch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Enig med West320ci, har kjørt 320i E93 utgaven som du nevner, var som å kjøre en 316i i forhold til en 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå