Sebb9 Skrevet Oktober 23, 2015 Share Skrevet Oktober 23, 2015 (endret) Har en automatkasse og fordelingskasse fra en 92 525ix til salgs, girer veldig fint. Må hentes i kristiansand. Endret Oktober 23, 2015 av Sebb9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Har en automatkasse og fordelingskasse fra en 92 525ix til salgs, girer veldig fint. Må hentes i kristiansand. Hei. Kommer girkassen fra vanos motor kan jeg være interessert. Hvor mye skal du ha for delene?. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebb9 Skrevet Oktober 27, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2015 (endret) Er fra en 92, ikke vanos, men er det noe forskjell på girkassa? Tenkte 1000 cirka? Endret Oktober 27, 2015 av Sebb9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Er fra en 92, ikke vanos, men er det noe forskjell på girkassa? Tenkte 1000 cirka? Her. Er nä nede hos kona i Österrike. Pä vanlige 325/525 aut.kasser err det forskjellige kontakter pä kassene. Jeg skal undersöke om det er mulig ä bruke stikket fra den eldre typen og eventuelt lodde ledningene pä ny. De forrige eierne av bilen sa at min IX plutselig sluttet ä gä i gir. Jeg har prövd en annen styringsenhet til hjernen, skiftet oljen som kan tappes av bunnpannen men ikke filteret. Men ingenting skjer när den settes i gir. Sä ombygging til manuell kasse vurderes sterkt. Jeg kommer tilbake med fergen til Kristiansand ca 20. nov. Skal finne ut i god tid för dette hva jeg vil gjöre. Kjöper jeg kassen klaffer det jo greit med henting. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå