øystein andre Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Har akuratt vært å henta meg en E60, 525D, syns den sparka ganske godt når jeg henta den Fikk testa den litt opp mot en 530D når jeg kom hjem, den skal det angiveligt være ca 275 hk i, er litt usikker på NM.. Det var ikke sååååå veldi stor forskjell, så nå lurer jeg på om det er noen spekulanter der ute som kanskje kan fortelle meg hva som evt er/kan ha blitt gjort med 525`n ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Det er egentlig umulig for noen her inne å svare på, med mindre noen har kjennskap til din bil. Men jeg kan begynne; det er mulig det har blitt gjort noe med din bil! Endret Oktober 25, 2015 av Evenol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Vel, siden jeg har nada kunnskap om disse motorene, eller dieseloptimering, så spør jeg. Kanskje det skulle vært formulert annerledes, som f.eks: hva må til på en 525D for å yte opp mot en helt greit oppgradert 530D ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Optimering og fjerning av DPF på m57tud25 (525D) vil gi rundt 245hk. Kalles gjerne "steg 2" Kun software-optimering av m57tud30 (530D) vil gi 250hk og 280hk med steg 2. Følgelig kan vi konkludere med at du må nok inn med en eller flere av følgende for å få 525D opp til 280; turbo, dyser, intercooler. Ref: http://quickfix.no/tuning-bmw/steg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein andre Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Da blir det en tur å få lest ut hjerne programering i første omgang, så får en ta det fra der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå