janerik171187 Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 sikkert noen som har pickup her som kunne tenkt seg sted å sove når de er på tur har en camper jeg handla for å ha på ford rangeren min, men ble byttet ut med pajero istedet så trenger dne ikke mer. ribbet inni, så må fikses, planen min var bare slette vegger med noe enkelt bare for å ha et sted å sove, trenger ikke så mye vøtt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hj Kurås Skrevet November 4, 2015 Share Skrevet November 4, 2015 Hei! Er på vei til å kjøpe pick up og ble litt intr i denne, har du mål på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 5, 2015 Forfatter Share Skrevet November 5, 2015 (endret) Hei! Er på vei til å kjøpe pick up og ble litt intr i denne, har du mål på den? kan få målt etter jobb om jeg husker rett var den akkurat litt for brei til planet på ranger'n min, men siden den er såpass demontert der nede allerede, så er ikke det å smale den inn noe spesielt vanskelig, lagde finn annonse og forresten http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=66814005 Endret November 5, 2015 av janerik171187 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 29, 2015 Forfatter Share Skrevet November 29, 2015 opp finn annonse er oppdater med mål på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 6, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2015 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå