BmwDieselPower Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 Har planer om å kompressor mate 535 i vinter, men lurer på hvor jeg skal ha lmm'en. Det blir bare chip så lurer derfor på om det er best og ha lmm'en på suge siden eller trykk siden? Har Googla litt og ser at begge deler blir brukt , men hva er best? Mvh Åge Sent from my iPad using Tapatalk
Fidelio Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 Ta en tlf til Ess. Da får du et godt svar BmwDieselPower reagerte på dette 1
D.Toft Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 spørs hvor mye trykk du skal kjøre. er fare for sprengt lmm om den står på trykk siden. om den står på sugesiden og du kjører med dumpventil, så har motor allerede registrert inn luft og sender ut bensin etter dette, så når du da dumper så mister motoren luft og motor går fett en liten periode jeg hadde derfor kjørt lmm på sugesiden og kjørt med resirk ventil
BmwDieselPower Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2015 Kompressoren lader 0.5bar så ikke noe svimlende høyt trykk[emoji23] Blir orginal innmat, chip og større dyser[emoji4]
Tyggern Skrevet Oktober 25, 2015 Skrevet Oktober 25, 2015 Ville også kjørt på sugeside og resirk ventil. Også denne løsningen som er mest normal på orginale turbobiler
BmwDieselPower Skrevet Oktober 25, 2015 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2015 Okei[emoji4] tusentakk[emoji106][emoji1]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå