Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å kompressor mate 535 i vinter, men lurer på hvor jeg skal ha lmm'en.

Det blir bare chip så lurer derfor på om det er best og ha lmm'en på suge siden eller trykk siden?

Har Googla litt og ser at begge deler blir brukt , men hva er best?

Mvh Åge

Sent from my iPad using Tapatalk

Skrevet

spørs hvor mye trykk du skal kjøre.

er fare for sprengt lmm om den står på trykk siden.

 

om den står på sugesiden og du kjører med dumpventil, så har motor allerede registrert inn luft og sender ut bensin etter dette, så når du da dumper så mister motoren luft og motor går fett en liten periode

 

jeg hadde derfor kjørt lmm på sugesiden og kjørt med resirk ventil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...