Olsen-e46 Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Hei, skal koble opp ekstern forsterker vi 6x9 høytalerne i bagasjen, med en Høynivå-omformer, har det passe klar hvordan jeg skal gjøre det, men hvordan finner jeg hvem kabel jeg skal koble meg på for å få remote? Regner med jeg kan koble meg på den som går til den orginale harman kardon forsterkeren. Noen som vet hvordan farge det er på kabelen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 På mitt HK anlegg i E46en, så hadde jeg en omformer med remote på. Den genererte en remote når den fikk lydsignal fra CD spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen-e46 Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 (endret) Okei, takk for svar. da prøver jeg å ser om jeg får signal. Endret Oktober 28, 2015 av Olsen-e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen-e46 Skrevet Oktober 28, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2015 (endret) Henta remote i den grå kontakten inn på HK forsterkeren, hvit kabel nr 10 i kontakten om det er noen andre som lurer. Fikk ikke til å hente signal fra 6x9 subbene, så kobla på omformeren før harman kardon forsterkeren Endret Oktober 28, 2015 av Olsen-e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 28, 2015 Share Skrevet Oktober 28, 2015 Ja, det glemte jeg å si! Beklager. Hentet lydsignal fra en av sidehøytalerne i hattehyllen, men det du gjorde funker også, tydeligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå