bimmi_91 Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 hei trenger diverse til E30, eventuelt noen som har en E30 jeg kan komme og plukke av. det jeg trenger er: - list B-stolpe utvendig begge sider. - list på dør over B-stolpe utvendig begge sider. - vindusvisker armer, begge sider. - dekselet som sitter mellom panseret og frontruta, venstre side. - dekselet som sitter skrudd på torpedo vegg, inn til varmeregister. - svarte nyrer til grill. - tetningslist som sitter rundt inne i døråpning, høyre side. - innvending fanger i aluminium med "demper festene", foran og bak. rop ut om noen har noe/alt av dette, og sleng med prisanntydning på alt dere skal selge eventuelt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Sjekk ut koed sin bruktavdeling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmi_91 Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Hadde en plan om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmi_91 Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Forsatt bare og hyle ut hvis noen har noe på lista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Kristoffersen Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 hvor i landet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 2 eller 4dørs? tror jeg skal klare grave fram mye av delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 Har sorte nyrer. PM om du er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Har evt en splitter ny grill/nyrer som er i org chrom utførelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå