Trønderboy Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 Hei Ønsker og kjøpe supersport eksos til e39 samt aluminiums interiør lister til min bmw e39! send meg gjerne en melding eller link det i denne tråden. Vist du har forslag til hvor jeg kan få kjøpe noe av det jeg har nevnt gjerne kom med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 (endret) Har noe børstede alulister med hint av messingtone e.l. i min. Noe sånt du så etter?Se bilder i første post, her:http://bimmers.no/topic/802415-min-e39-m5-mini-shoot-s4/Delen rundt girspake/mot armlenet er ikke så pent. En del riper, merker og fargeflass, men er uansett ikke av samme materiale/farge som resten av listverket.Har tenkt å bytte ut med anthrasite-lister. Endret Oktober 29, 2015 av Thundercoil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 hei. jeg har slike lister. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderboy Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 Har noe børstede alulister med hint av messingtone e.l. i min. Noe sånt du så etter? Se bilder i første post, her: http://bimmers.no/topic/802415-min-e39-m5-mini-shoot-s4/ Delen rundt girspake/mot armlenet er ikke så pent. En del riper, merker og fargeflass, men er uansett ikke av samme materiale/farge som resten av listverket. Har tenkt å bytte ut med anthrasite-lister. Jepp, akkurat dette jeg er på jakt etter, har nå tre selv og begynner og bli meget lei dette, Hvor mye skal du ha for det? send pm og gjerne send meg bilder av den delen rund girspaken/mot armlenet så får jeg se hvor ille det er:D hvordan ser det du tenke og skaffe deg? er det som er mørkt og går og lakere det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønderboy Skrevet Oktober 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2015 hei. jeg har slike lister. Akkurat dette jeg her på jakt etter, Send pm til meg hva du tenker deg og ha for det? er det cruise control å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 29, 2015 Share Skrevet Oktober 29, 2015 PM sendt Nei, jeg skal ha noen spesielle lister. Litt sånn grafitt/børstet stål-hybrid, med klarlakk over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå