Lasse83 Skrevet November 1, 2015 Share Skrevet November 1, 2015 Har en diff jeg ikke trenger liggende, 500,- Jeg holder til på Oppegård, ti min syd for oslo, diffen kan sendes på kjøpers regning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Hei. Prisen er veldig billig. Jeg har hugget to 528IA. Det har vist seg at diffene fra aut.gir har tynnere bolter og mindre flenser pä inngäende og utgäende akslinger enn f.eks en 520i Touring med manuell kasse. Jeg har bygget min 520 om til 528 og har satt pä diff fra 528 man. Der passet flenser og bolter rett pä akslingene. Bare sä du er klar over dette og at en kjöper fär tak i riktig diff. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse83 Skrevet November 3, 2015 Forfatter Share Skrevet November 3, 2015 Takker for tips! Denne stammer ihvertfall fra en Touring med automatgir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå