kval1 Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Hei, har en e46 som har hatt problemer siste tiden med at batteriet tapper seg over natta. Har nylig byttet batteri. Målte strømtrekk på ca 2A når bilen var av og ingen lamper lyste. dette trekket forsvant når jeg tok sikringene til AC. Noen som har vært borti lignede før, og evt vet hvor jeg kan begynne å feilsøke? MvhFredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet November 2, 2015 Share Skrevet November 2, 2015 Kanskje noe ala viftemotstand, som mange E39er sliter med? Du ser at hovedpanelet til klima/varmeapp. slår seg av, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kval1 Skrevet November 2, 2015 Forfatter Share Skrevet November 2, 2015 Kanskje noe ala viftemotstand, som mange E39er sliter med? Du ser at hovedpanelet til klima/varmeapp. slår seg av, sant? Ja det er mulig. Alt ser ut til å være fysisk av ja, eneste er at jeg hører noe som durer inni dashen unormalt lenge etter at bilen er av. noe jeg har lest er normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå