TAOJL91 Skrevet November 16, 2015 Forfatter Skrevet November 16, 2015 Ikke jeg heller Hmm, er usikker selv beholder vell de original
TAOJL91 Skrevet November 16, 2015 Forfatter Skrevet November 16, 2015 Noen som vet av interiørlista som er over cd spilleren tilsalgs? Er ikke interessert å kjøpe komplett da jeg skal lage noe utav bare den listen jeg spør om iforhold til ombygging av ipad holder
TAOJL91 Skrevet November 22, 2015 Forfatter Skrevet November 22, 2015 Nå har jeg fått nye led lysene i 6000k og 8000k i posten som jeg håper å få montert til uka Mangler skiltlysa som aldri kommer i posten.. Håper de dukker om snart da jeg vil ha lys der også! .D Ellers så var planen å sette inn bilen til soting av ruter, men avventer da det er så kaldt å er redd for at det skal løsne kjapt..Funderer også på å ta en tur til polen med bilen for å gjøre det meste med bilen, som lakkering, opptrekt skinn i setene (eventuelt innsydd navn/etternavn/bmw logo etc) understellsbehandling og masse mer skal gjøres der isåfall, å alt skal følges med så det blir gjort grunding Kjenner selvfølgelig noen polakker, så drar ikke alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå