sAlnes Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 Hei. Lurer på om det er noen som sitter på noen navi deler de kunne tenkt seg å bli kvitt. Skal bygge om til navi i min bil og trenger følgende navi spilleren baki bagasjen mk2/3/4 ramme til 4:3 skjermen. og eventuelt komplett ledningsnett som ikle er klipt i. rammer og deksel til å sette navi spilleren og VD veksler baki Vil ikke betale gull og grønne skoger for dette siden det ikke er første prioritet på bilen. mvh Simen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 5, 2015 Share Skrevet November 5, 2015 jeg har liggendes: kabelsett, må klippes i for å få det ut da dette er lettere sydd inn i resten av bilen mener jeg. alt av rammer og deksler til sedan har nok ramme for 4:3 skjerm og. bergen. bud på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 14, 2015 Forfatter Share Skrevet November 14, 2015 opp , trenger fortsatt mk2, radio og TV modul baki skrik ut om du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 14, 2015 Share Skrevet November 14, 2015 har mk2 tvmodul liggendes, dette spurte du ikke om, var kun navi leseren du spurte meg om i dag. en slik, http://old.koed.no/2.6.asp?kbnummer=1036143&billede=1 800kr så er den din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Ja vet haha, glemte å spørre om plastdekselet over metalbyggesesettet og. Det var vel inkludert? http://www.ebay.com/ulk/itm/171993409137 Vist du kan hå lavere enn denne så kan TV modulen bli innteresant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 plastdeksel? 400 så er tv enhet din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Som vist på bildet. Tenker jeg må prioritere navileseren før TV modulen men kan gi deg en lyd når jeg er komt i gang med monteringen og fått ting til å virke. vist den ikke er solgt før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 ja det dekselet ligger der oppe en plass 200lapp så er den din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Ble litt usikker nå 200kr for TV enheten og dekselet fulgte med det andre jeg kjøpte? Vist det er tilfelle så skal jeg heller komme og hente TV enheten og dekselet når det passer, kan sende pm i morgen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 600 for deksel og tv enhet. vi snakket om alt stålet til navi først. ikke snakket om plastdekselet i samme sum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå