Andreas97 Skrevet November 8, 2015 Share Skrevet November 8, 2015 Hei! Har en m30b30 motor å automat kasse som har stådd i e34 liggende som jeg lurer på å selge. Har også understell i fra samme bil er store typen bakstilling med 210 diff med 25% sperre mener at den har 4.10 utveksling (usikker men kan finne ut) har også en getrag 260 kasse liggende. litt usikker på pris da jeg er usikker på hva det er verdt. Kommer flere bilder [emoji1] Sent fra min SM-T230 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas97 Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 viser seg at diffen har 3.73 utveksling. noen som vet hvordan man ser forskjell på 210 å 188 diff ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet November 10, 2015 Share Skrevet November 10, 2015 letteste er å se hvor mange bolter som sitter bak utgående flens/ medbringer. i utgangspunktet har 530 188diff. 188 diffen skal ha 6 bolter bak flensen, noe det kan se ut som på bildet. 210 diffen har 8 bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå