Gå til innhold

Skinn interiør e36 cab

Arve_Frammarsvik
 Share

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Ønsker å kjøpe svart skinn interiør til en 94 modell e 36 cab. Litt slitasje er greit, men det går grenser! Helst fra vestlandet. Er også på utkikk etter hel pen ( svart evnt grønn) kalesje til samme bil.

Hei

Har en 320 cab med sort sportsskinn m. varme og sort cab. Prøver å få solgt denne hel, men har ingen bud på den enda. Er mye jobb å demontere cabtaket. Det er en søm som må sys opp før montering, men den er tett og hel og bakruta er fortsatt grei. Må sende deler da bilen står i Asker. Gi ett vettugt bud så kan jeg vurdere demontering.

Mvh

P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å kjøpe svart skinn interiør til en 94 modell e 36 cab. Litt slitasje er greit, men det går grenser! Helst fra vestlandet. Er også på utkikk etter hel pen ( svart evnt grønn) kalesje til samme bil.

Hei

Har en 320 cab med sort sportsskinn m. varme og sort cab. Prøver å få solgt denne hel, men har ingen bud på den enda. Er mye jobb å demontere cabtaket. Det er en søm som må sys opp før montering, men den er tett og hel og bakruta er fortsatt grei. Må sende deler da bilen står i Asker. Gi ett vettugt bud så kan jeg vurdere demontering.

Mvh

P

Hei pedro. Jeg har egentlig bestemt meg for å kjøpe kalesjen ny i tyskland. Jeg jobber på kiel ferga, så det er ikke noe ekstra kostnad for meg å ta bilen med meg dit. Men jeg tenker litt på skinn interiøret, har du mulighet til å sende meg noen bilder av det? Mvh Arve

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...