kabeldeigen Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Hei, noen som vet hva pinnebolter på en M52tub25 motor er laget av? Skulle tro disse var verd sin vekt i gull. Disse koster 133 pr stk. E det mulig??? Må vel kunne kjøpe disse en annen plass vel (M10x40), lokal jernvarehandel osv... Eller noen har disse liggende i Bergensområdet hadde vært greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Usikker på prisen til din bil, men mener jeg kjøpte på GS bildeler til 20-25 kr pr stykk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 Disse koster 133 på gs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 tenker du de som sitter i toppen nå? er vell m7 de ikke m10. og kan handles på hvilken som helst jernvare sålenge gjenger er riktig og er nok vanlig 8.8 stål tror jeg, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 9, 2015 Forfatter Share Skrevet November 9, 2015 På toppen? Disse blir brukt til å skru fast eksosmanifoil i blokka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 På toppen? Disse blir brukt til å skru fast eksosmanifoil i blokka Du tenker de det er ørten stykk av nå? 24stk er det vell. De sitter i toppen. Som igjen sitter på blokka. De jeg mente ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 (endret) Eksosmanifolden i blokka? Da tror jeg du mener litt feil.... M52 motorer bruker M7x40 på eksos og M7x55 på innsug. Og de koster 15-16 kr pr stk etter det jeg finner på GS til M52TUB25 motor. Meeeeen... mulig jeg misforstår Endret November 9, 2015 av Kure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet November 10, 2015 Forfatter Share Skrevet November 10, 2015 Jeg har sett på feil delefilm på GS , koster ikke 133, og godt er det . Bestilt 24 nå, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå