Schei95 Skrevet November 9, 2015 Share Skrevet November 9, 2015 Skal etterhvert få byttet hjullagre bak på min E46 320D Touring. Spørsmålet mitt er da som følger: Hvor lurt er det å kun (!) bytte de foringene man kommer til ved et hjullager skifte imot å skifte alt i hele understellet? Tenker da på å bytte ut de gamle originale mot Powerflex foringer. Tenker som så at det er like greit å få byttet de foringene man kommer til når de først er ute, bilen har trossalt gått 220K snart og kjenner den er sliten bak. Eller er det like greit å ta ned hele traversen og skifte alle foringer når jeg først er igang?Er litt tight budsjett med lærlinglønn og med kun 1 kveld i uka hvor jeg har tilgang på løftebukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå