Mornet Skrevet November 27, 2015 Forfatter Skrevet November 27, 2015 (endret) Nå kommer det røyk inn i kupeen også.. Tørket av dekslene over grenrør for å se om det kommer mer olje på de... Mulig reklamere på bytte av toppdekselpakning? Kanskje ikke blitt tett? Endret November 30, 2015 av Mornet
Mornet Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Skrevet Desember 2, 2015 Byttet kupefilter også? Min oljelukt gav seg først etter nye filtre. Særlig ved varm bil og kø Merket du kun oljelukt når bilen stoppet opp? Og ikke i fart?
johanngj Skrevet Desember 2, 2015 Skrevet Desember 2, 2015 Stemmer. Verst ved stillestående kø/rødt lys. Gav seg i fart. Det var mens lekkasjen pågikk. Etter at jeg fikk rettet opp den (automatgirolje) hang det igjen en eim fra klimaanlegget helt til jeg byttet filtre.
Mornet Skrevet Desember 3, 2015 Forfatter Skrevet Desember 3, 2015 Ser det renner oljedråper fra toppdekselpakning så har nok ikke blitt tett.
kje Skrevet Desember 14, 2015 Skrevet Desember 14, 2015 Når de skiftet toppdekselpakning ble antagelig ikke gummipakningene rundt boltene skiftet. Disse bør skiftes samtidig da disse ofte tørker ut med årene. Skift èn og èn og stram til boltene med riktig moment.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå