bjqrk98 Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 Hei! Merket igår at det er en sprekk i bunnpanna og dermed har jeg lite olje.. Skulle da kjøre biln inn i garasjen men startet ikke.. er det noe sensorer som gjør at den ikke starter pga lite olje? eller er motoren rett og slett skjært? gjelder Bmw 330D e46 2000mod automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet November 11, 2015 Share Skrevet November 11, 2015 hva lyd avgir motor når du kinner? høres den normal ut eller høres det ut som at det ikke er kompresjon i motor? om det høres ut som at du ikke har kompresjon, så må du fylle på olje slik at det er opp til max merket, så trør du gasspedalen i bunn for å aktivere nød start, hold pedal i bunn helt til du har fått start bjqrk98 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjqrk98 Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 høres normal ut, vrir om og alt er som det skal tror jeg bortsett fra at motoren ikke starter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjqrk98 Skrevet November 11, 2015 Forfatter Share Skrevet November 11, 2015 hva lyd avgir motor når du kinner? høres den normal ut eller høres det ut som at det ikke er kompresjon i motor? om det høres ut som at du ikke har kompresjon, så må du fylle på olje slik at det er opp til max merket, så trør du gasspedalen i bunn for å aktivere nød start, hold pedal i bunn helt til du har fått start Så jeg skal bare fylle olje til max også trø gassen helt i bunn og vri om til den starter?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå