Superbeetle Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 (endret) Jeg ønsker å selge ett sett med Alpina felger som org. er levert til E36 B3. Felgene er uten kast og skjevheter, men ene bakfelgen har dessverre 5-10 kantkjøring i kanten. Felgene har org lakk, og trenger ev litt oppussing for 100% finish. De har påmontert dekk, men disse er utslitt. Med disse felgene får man 9*17 og 265 dekk bak på E36 Coupe uten valsing o.l Selges for NOK 7000,- eller fornuftig bud. Felgene befinner seg i Bergen Send meg helst mail på larsen46@online.no Endret November 12, 2015 av Superbeetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 12, 2015 Share Skrevet November 12, 2015 Tror du det går fint på compact med 265 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Noe sent svar dessverre. Jeg er litt på tynn is vedr compact. Du har vel samme bakaksling som E30, og jeg aner ikke hvordan sporvidde og klaring innover er på den. På E36 er det hårfin margin inn mot bærearmene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå