BMW 2000 Skrevet November 13, 2015 Share Skrevet November 13, 2015 Hei. Jeg håper noen her kan hjelpe meg, jeg har hatt mye trøbbel med min BMW 520 E-39 2000 model. Etter at jeg skifta ABS sentralen, i motorrommet, så slukket abs lampa, men antispinnlampa slukket ikke. De som skiftet abs sentralen for meg, gikk inn med diagnoseutstyr for å prøve å finne feilen, med at antispinnlampa ikke slukket, men de fant ikke feilen, men etter at de var inne med diagnoseutstyr, så dukket det opp flere feil. Nå virker ikke blinklys eller fult lys. Har vært på BMW og tatt ny diagnose, de fant feil på lysmodul/blinklysbryter. Har skiftet begge deler, men feilen er der fortsatt. Har noen her vært borti samme problem ?? Håper noen her kan svare meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Lysmodulen må kodes til bil etter bytte, hvis det ikke gjøres så får du den feilen som beskriver nå. Rart de ikke nevnte dette til deg når du var hos BMW. ABS enheten må i utgangspunktet og kodes til bil. Kjøpte du brukte deler på begge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2000 Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Tusen takk for svar. Lysmodulen og Abs enheten er kjøpt brukt, må jeg til Bmw for å kode dem, eller kan ande verksteder gjøre det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Det er om BMW vil kode dem. Er noen BMW Verksteder som nekter og kode disse og mener det ikke lar seg gjøre.. Hvis du går inn http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ så ser du en liste over hvem har diagnose utstyr i nær området som sikkert klarer og kode alt dette til bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2000 Skrevet November 16, 2015 Forfatter Share Skrevet November 16, 2015 Takk for svar, jeg skal prøve å kontakte en av dem på nettstedet som du ga meg. Håper noen der kan hjelpe meg. Takk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå