Andreas123 Skrevet November 15, 2015 Share Skrevet November 15, 2015 Hei! Nylig kjøpt med en 2008 335d coupe. Når jeg kjører over 120kmt så kommer det en rød lampe i dashen og "Speed limit" exceeded i idriven. Jeg har sjekket den funksjonen som er inni i navigasjonen, og der er ikke "speed limit" aktivert. Hvordan kan det ha seg? Er det noe annet som sier stopp? Legger ved ett dårlig bilde men dere ser hva som skjer. Takk Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet November 15, 2015 Forfatter Share Skrevet November 15, 2015 Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 16, 2015 Share Skrevet November 16, 2015 Prøvd å huke på den limiten og så huke den av igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet November 17, 2015 Forfatter Share Skrevet November 17, 2015 Prøvde det idag, ser at den lampen som kommer når jeg aktiverer den jeg har i idriven så er lampen gul. Den jeg får nå er rød... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet November 22, 2015 Share Skrevet November 22, 2015 (endret) Du må inn i en submeny og skru av "max speed limit setting" speed limit og max speed limit setting er to forskjellige ting. Endret November 22, 2015 av bmwmaxi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet November 22, 2015 Forfatter Share Skrevet November 22, 2015 Hvor kan jeg finne den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet November 25, 2015 Forfatter Share Skrevet November 25, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå