ALBUAK Skrevet November 18, 2015 Skrevet November 18, 2015 Hei, fikk skiftet til vinterdekk på mandag, og sørget for at boltene var stramet ordentlig da jeg kom hjem. Tirsdag kveld kjørte jeg på motorveien, da varsellyset for dekktrykk dukket opp. Jeg stanset bilen på shell og fikk fylt på luft(2 bar foran/2,3 bak), men etter dette forsvant ikke dette varsellyset. Begynte etter hvert også å høre noen ulyder mens jeg kjørte, og spesielt i skarpe svinger.
E.H.D Skrevet November 18, 2015 Skrevet November 18, 2015 Strammet ordentlig? Vil det si korrekt med momentnøkkel eller alt du klarer? Dekktrykkvarsel må resettes.
Sammyen Skrevet November 18, 2015 Skrevet November 18, 2015 Brukt samme hjulboltene? Opplevd å få "vinter/sommerbolter" som er 5mm for lang og skraper Sent from USS Enterprise
ALBUAK Skrevet November 18, 2015 Forfatter Skrevet November 18, 2015 Brukt samme bolter ja, men om de hadde skrapet hadde vel han på dekkmann sagt i fra? Lyden begynte først å komme etter at den lampa kom opp, men etter påfylling var det forsatt disse lydene. Nesten som om hjulet skulle falle av, selv om den satt godt fast. Når jeg nå ser på dekket virker det fint, men kan for lite luft føre til så mye lyd, spesielt i svinger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå