R Andersen Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Ønsker å kjøpe mellomaksling fra E36 328i og spindler fra M3 3.2, gjerne komplett med lager og bærearmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet Desember 1, 2015 Share Skrevet Desember 1, 2015 Hei. Jeg har spindler med lager. Ganske sikker på at det er fra 3.2, det kan jeg evt sjekke imorgen. Mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 1, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2015 Fint om du kan sjekke opp det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 Fint om du kan sjekke opp det. Hei. Fortsatt litt usikker på om det er til 3,2. men mener det var det jeg bestillte til. La til noen bilder av hvordan de stand de er. er bestillt brukt på koed.no for noen måneder siden. kan høre med koed vis du vil bare for og bekrefte det. mvh joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 2, 2015 Share Skrevet Desember 2, 2015 (endret) Fint om du kan sjekke opp det. Spindlene er vel like på 3 og 3.2 literen. Kalipperne og. Har aldri hørt snakk om forskjeller der. Eirik. Endret Desember 2, 2015 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 (endret) Det er forskjell. 3.2 gir mer camber bl.a. Endret Desember 2, 2015 av R Andersen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2015 Tangus325; ser ut som dine er 3.0 ifølge notatet fra Koed iom at den er fra 03.95. 3.2 kom som -96 modell, altså fra 09.95. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Desember 3, 2015 Share Skrevet Desember 3, 2015 (endret) Det er forskjell. 3.2 gir mer camber bl.a. Sjekket nettopp bmwfans.info, og du har rett angående spindlene. Forskjellige delenummer. Jeg har nesten nye bærearmer fra Z3 M coupé og spindler med nav. De er vel like M3 3.2? Må sjekke delenummerne. Har igrunnen lovet disse delene bort til en lokal kar som skal bygge en heftig E30. Kan ta kontakt hvis det ikke ordner seg. Dagen før du søkte etter 328 aksling avtalte jeg salg av en jeg nylig kom hjem med. Av og til er ikke timingen den beste. Jeg har en til 328 aksling som er tiltenkt en annen bil jeg har. Får vurdere salg av den. Er redd jeg ikke får tak i selv etterpå. I tilfelle salg vil den koste 3.000 kr inkl frakt. Eirik. Endret Desember 3, 2015 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 3000 synes jeg var mye, da jeg har fått tilbud på en til 1600,-. Hva skal du evt. ha for Mcoupe spindlene inkl. bærearm og nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2015 Sjekket i ETK nå, og det er samme spindler på Mcoupe og 3.2 M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 6, 2015 Share Skrevet Desember 6, 2015 3.2 spindlene har også feste til bærearmen lenger opp. Så bærearmene står rettere ved senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim S Hamar Skrevet Desember 9, 2015 Share Skrevet Desember 9, 2015 Jeg har helt nye 3.2 Spindler jeg vurderer å selga om jeg får rett bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 16, 2015 Share Skrevet Desember 16, 2015 Har muligens M3 3.0 mellomaksel om det kan være av interesse.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2015 Ikke vært på nett på en stund, men hva forlanger dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Desember 21, 2015 Share Skrevet Desember 21, 2015 Mitt er solgt om det var det du siktet til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå