-Roger- Skrevet Desember 4, 2015 Skrevet Desember 4, 2015 (endret) Bilen starter ikke :/ Det er spenning på batteriet og alt elektrisk utstyr ser ut som å fungere. Tok av dekselet for å prøve koble fra batteriet, og oppdager da at jeg har fått vannlekkasje og hele batteribrønnen er full i vann Demonterte, drenerte alt vannet og sprayet elektrospray her og der. Monterte batteriet, men ingen forskjell. Batteriet måler 12,00 volt når det er demontert. Alt for lite? Sjekket diverse sikringer som jeg mistenkte kunne vært problemet, men ingen hell der heller. Noen som har en ide? Endret Desember 4, 2015 av -Roger-
bcRichard Skrevet Desember 4, 2015 Skrevet Desember 4, 2015 Bak batteriet går det noen gjennomføringer med kabler gjennom karosseriet. Ta ut batteriet å sjekk disse for rust/eir. Skru dem av å gjøre skikkelig rent. Har sett dette flere ganger. -Roger- reagerte på dette 1
-Roger- Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Skrevet Desember 5, 2015 Bak batteriet går det noen gjennomføringer med kabler gjennom karosseriet. Ta ut batteriet å sjekk disse for rust/eir. Skru dem av å gjøre skikkelig rent. Har sett dette flere ganger. Det har jeg gjort etter tips fra en annen tidligere i dag. Ingen rust, liiitegranne eir, men har rengjort pusset og sprayet med elektrospray, så er nok ikke der problemet ligger :/ Men takk for svar
-Roger- Skrevet Desember 5, 2015 Forfatter Skrevet Desember 5, 2015 Kanskje det kan være IBS? Skal prøve det og diagnose i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå