michaelskare Skrevet Desember 11, 2015 Skrevet Desember 11, 2015 Hei, har en 523iat e39 1998. Plutselig en da fikk jeg ikke skrudd av antispinn. Antispinn funker og lampa blinker når bilen spinner og den kutter så den ikke skal spinne. Men når jeg trykker på knappen begynner ikke lampa å lyse og antispinn blir heller ikke slått av. Noen tips/erfaringer?
R4F431 RAFAEL Skrevet Desember 11, 2015 Skrevet Desember 11, 2015 Gåen bryteren? Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster.
michaelskare Skrevet Desember 11, 2015 Forfatter Skrevet Desember 11, 2015 Gåen bryteren? Sendt fra mobilen med gigantiske pølsefingrer og småtaster. Skal sjekke det opp
Mats Emil Tønnessen-Aardal Skrevet Januar 10, 2016 Skrevet Januar 10, 2016 Hei, har en 523iat e39 1998. Plutselig en da fikk jeg ikke skrudd av antispinn. Antispinn funker og lampa blinker når bilen spinner og den kutter så den ikke skal spinne. Men når jeg trykker på knappen begynner ikke lampa å lyse og antispinn blir heller ikke slått av. Noen tips/erfaringer? Akkurat det samme skjedde meg i dag! Har du kommet til en konklusjon? Mvh MatsEmil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå