Gå til innhold

Bestilt ny bil, X5 40e


Truls 87
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å ha kjørt X4 i snart et år har jeg blitt veldig glad i "SUVegenskapene". Bilen er utrolig fin å kjøre på norske svingete humpete veier, samtidig som den er overraskende stabil og fin på motorvei/Autobahn (180km/t +)

Selv om bilen er fantastisk har den allikevel ikke nådd like langt inn i hjertet som min forrige. Stakkars x4som måtte overta etter en F11 525d med 3l. :)

Med det nye statsbudsjettet falt valget derfor på en ny X5 40e fulleffekt 313hk med de etterlengtede komfortsetene :)

Håper og tror dett skal bli riktig for noen år.

Bilen blir spacegrey med sort Dakota og selvfølgelig M-tech :)

Er det andre her inne som har bestilt lik bil? Har ikke fått noe leveringsdato enda. Venter fortsatt på svar om hvilken kvote den kommer med i. Jeg bestilte i midten av november.

Er det noen som allerede har fått bil? Hvilke ladekabler følger med? Kun den vanlige kladden for stikkontakt eller den blå for type3 lading også, slik vi fikk levert med i3en?post-38980-0-46802100-1451214968_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også x5 40e i midten av november. Har fått estimert levering april/mai men ikke blitt tildelt produksjonsuke enda. Bestilte først 279hk utgaven men gjorde om til 311hk da de nye avgiftene ble bestemt. Har gått fra f11 520d til f15 25d til nå 40e. Hadde spacegrå på forrige x5 så valget falt på glaciersilver denne gangen slik at noen forhåpenligvis legger merke til at jeg har skifta bil;)

Håper også dette blir riktig i noen år! Ang lader trodde jeg den som fulgte med var for vanlig stikkontakt og ladet med ca10A? Som på vår leaf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt med den andre blå ladekabelen også. Fin for å få 16a fra offentlige stolper, men det er jo bare å kjøpe den et annet sted.

Gjorde også raskt om til fulleffekt når statsbudsjettet ble presentert.

Nå er det bare å glede seg. Frykter vinteren og våren blir lang.

Sikkert greit med 7 seter, men jeg for min del får helt noia av å ha folk krabbende rundt i bilen min. Synes i3en med 4 seter er helt topp, for da trenger jeg ikke å tenke på at noen kan komme til å foreslå at dem kan sitte i midten bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...