Gå til innhold

Wiesmann? Ekte eller ikke?


sh0xx
 Share

Anbefalte innlegg

Hei kjøote en potte i går for en grei penga da jeg er så sinnsykt lei av orginale m sport potta(penis røret)

Å var noe jeg stussa over , for er Sveist på en sånn ID lapp på under sia å der står det eisenmann å at den er til E39 å noen andre tall, men må stussene står det MST wiesmann? ?

Er det denne som blir kalt eisenmann N eksos? Eller har jeg kjøpt noe rare greier ??Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte raskt på merket Wiesmann, som jo var et tysk bilmerke. Vet at Eisenmann hadde avtale med de. står her også faktisk
http://ind-distribution.com/sub/about.php
Og Wiesmann hadde jo alt fra M54, S54 motorer osv. Og du har jo M54B30 maskin, så det skal nok stemme at du har original potte ;)

Endret av Daily
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenmann har hatt mange samarbeid med andre leverandører. der noen har fått identiske potter, og noen har fått annen design, innmat eller lydbilde (eller eget firmanavn inngravert på endestusser.) Kommer helt an på hva den andre leverandøren ønsket. Så du må se på merkingen og si hva som står der. S=Sport, SS=Race (Ikke TÜV) og så har du N-versjonen (NEW). Enten merket med N eller EB5206, mener jeg det var. Og så var det en merking med EB5207. De med EB skal visst være identisk med Eisenmann og mulig å skaffe TÜV til, sammen med de merket S. Ikke stol blindt på det jeg skriver, for det gjør ikke en gang jeg. Hehe. Men kom med merkingen din, så skal det være lettere å finne ut av det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eisenmann kunne ikke gi papirer så må prøve å få tak i MST wiesmann, men det var letter sagt en gjort.. Hehe eneste jeg finner en den jækla wiesmann bilen å ikke de som har eksosen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...