BMW-Anders Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 Ønsker og kjøpe dørtrekk og baksete+rygg til 4dørs e30. Dette skal bare være der for syns skyld på en eukontroll og brukes på isbane etterpå, så noe komplett skinn interiør til flere tusen er ikke av interesse. Om noen har noe billig de skal kaste eller bli kvitt for noen 100lapper så er jeg intr:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 18, 2016 Share Skrevet Januar 18, 2016 har 2 delebiler som ikke er så pene i interiøret så kan nok avse no interiør fra de, i sarpsborg/østfold da vet ikek hvor du holder til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Anders Skrevet Januar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2016 Det hadde vært supert! Hallingdal, men da kontakter jeg deg litt senere, regner ikke med du skal kvitte deg med det de første dagene eller? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Januar 20, 2016 Share Skrevet Januar 20, 2016 Det hadde vært supert! Hallingdal, men da kontakter jeg deg litt senere, regner ikke med du skal kvitte deg med det de første dagene eller? Mvh ståt her en stund så står nok her litt til har et par e39 og e34 som skal høgges først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå