Radical Skrevet Januar 20, 2016 Skrevet Januar 20, 2016 Heisann. Lettere fortvilet nå, har feilsøkt i flere dager nå uten noe resultat. Får opp feilkode p0030 og 0050. i 9 av 10 tilfeller er dette gåent varme element i lambda. Skiftet alle lambdaene da tiden var inne for dette uansett. Får fremdeles opp samme feilkoder, og bilen sviver veldig dårlig på tomgang. Plugger jeg ut lmm så sviver den bedre på tomgang. lmm er også ny. Motorlampa begynner å lyse 2 min etter sletting av feilkoder. Har tidligere opplevd at hjernen trenger litt tid på å lære seg di nye verdiene å kjenne, men nå er det gått flere dager. Dette er en n42b18 motor. Den ligger på 1 liter på blandet kjøring. Drar godt og går akkurat som den skal, bortsett fra tomgangen. Jeg har ohmet varme elementer i lambdaene, alt er bra. Har sjekket at bilen gir strøm til lambdaene, dette ser også bra ut. Hva kan gi disse feilkodene når alt egentlig er iorden? Lurer på om veivhusvent kan gjøre dette. Har oljeforbruk, men føler ikke jeg har noen vakumlekasje. Ingen endring av turtall når jeg åpner oljepåfylling... Noen tips? Vil ha alt iorden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå