torgeirb Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 (endret) Har en e39 med gåen topp og er på jakt etter en ny motor. Skal kjøre fra kristiansand til trondheim til helga, så jeg er interessert i en jeg kan plukke opp på veien. Motoren som skal byttes ut er som sagt en m52b20 og skal i en 1997 e39 Endret Januar 27, 2016 av torgeirb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2016 (endret) Ingen som har en til overs? Endret Januar 27, 2016 av torgeirb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Jeg skal selge hele bilen min med m52tub20. Står i en e46 99 model. Hva så du for deg å betale for motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 Bilen skal selges rimelig da det er en del som bør gjøres med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 En kompis har muligens en m52b20 motor fra E36 til salgs. Den er kjørt lite(tror det er 156.000 km). Den er kanskje for salg. Han bor litt utenfor Asker og like ved E18. Ved å bytte bunnpanne, selve motorledningsnettet og motorfestene blir den helt lik motoren du har nå. Sensorer og ledningsnettet til coilene trenger ikke byttes. Litt ekstra jobb, men ikke så mye. Han kjøpte bilen i Stavanger og jeg har selv hørt motoren gå. Den hadde veldig rolig og jevn gange og hørtes ut omtrent som en ny motor. Per Christian har nummer 91848260. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Januar 27, 2016 Share Skrevet Januar 27, 2016 En kompis har muligens en m52b20 motor fra E36 til salgs. Den er kjørt lite(tror det er 156.000 km). Den er kanskje for salg. Han bor litt utenfor Asker og like ved E18. Ved å bytte bunnpanne, selve motorledningsnettet og motorfestene blir den helt lik motoren du har nå. Sensorer og ledningsnettet til coilene trenger ikke byttes. Litt ekstra jobb, men ikke så mye. Han kjøpte bilen i Stavanger og jeg har selv hørt motoren gå. Den hadde veldig rolig og jevn gange og hørtes ut omtrent som en ny motor. Per Christian har nummer 91848260. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå