Gå til innhold

M52b20 ØK

torgeirb
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e39 med gåen topp og er på jakt etter en ny motor. Skal kjøre fra kristiansand til trondheim til helga, så jeg er interessert i en jeg kan plukke opp på veien. 

Motoren som skal byttes ut er som sagt en m52b20 og skal i en 1997 e39

Endret av torgeirb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har muligens en m52b20 motor fra E36 til salgs. Den er kjørt lite(tror det er 156.000 km). Den er kanskje for salg. Han bor litt utenfor Asker og like ved E18. Ved å bytte bunnpanne, selve motorledningsnettet og motorfestene blir den helt lik motoren du har nå. Sensorer og ledningsnettet til coilene trenger ikke byttes. Litt ekstra jobb, men ikke så mye. Han kjøpte bilen i Stavanger og jeg har selv hørt motoren gå. Den hadde veldig rolig og jevn gange og hørtes ut omtrent som en ny motor.

Per Christian har nummer 91848260.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis har muligens en m52b20 motor fra E36 til salgs. Den er kjørt lite(tror det er 156.000 km). Den er kanskje for salg. Han bor litt utenfor Asker og like ved E18. Ved å bytte bunnpanne, selve motorledningsnettet og motorfestene blir den helt lik motoren du har nå. Sensorer og ledningsnettet til coilene trenger ikke byttes. Litt ekstra jobb, men ikke så mye. Han kjøpte bilen i Stavanger og jeg har selv hørt motoren gå. Den hadde veldig rolig og jevn gange og hørtes ut omtrent som en ny motor.

Per Christian har nummer 91848260.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...