cato'n Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 (endret) Hei. Hva må gjøres med motorfestene når man skal ha en m30b35 fra en e34 i en e28. må motorfeste på eksos siden bygges om / byttes? Må bunnpannen byttes.? Har stått en m30b28 i e28'n før.. Noen som vet byggemålet på motor foringene, høyden altså Endret Januar 25, 2016 av cato'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Du kan bruke bunnpanna fra m30b35, det går, men da får du ikke brukt orginale e28 motordekslet som er under (hvis du har det da) Motorfestet må enten lages nytt på eksos siden,evnt ordne med en adapterplate. cato'n reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2016 Okey. Vist eg lager meg en Adapterplate på eksos siden, skal eg bruke feste fra m30b35 eller fra b28? På andre innsug siden blir det vel og bruke feste fra m30b28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Januar 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2016 Motoren montert med provisoriske fester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå