hon Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Jeg har koblet adapteret til OBD-porten og det lyser rødt på adapteret. Jeg får ikke kontakt med adapteret fra telefonen. Har forsøkt mange ganger. Hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Har du prøvd å søke etter den i bluetooth? Og så sammenkoble. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Januar 29, 2016 Share Skrevet Januar 29, 2016 Jeg måtte bestille egen OBD for carly til min e61 . Fikk ikke kontakt med den jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Prøysen Fauske Skrevet Februar 10, 2016 Share Skrevet Februar 10, 2016 On 2016-01-29 at 15.35, hon skrev: Jeg har koblet adapteret til OBD-porten og det lyser rødt på adapteret. Jeg får ikke kontakt med adapteret fra telefonen. Har forsøkt mange ganger. Hva gjør jeg feil? Først må det rød lyset på carlyen være tent, så søker du etter den i Bluetooth på mobilen, så må du pare Carly med telefonen og skrive inn koden "1234", SÅ åpner du appen, og kobler til ved å trykke på Bluetooth og Connect Om du fortsatt ikke får koblet til, forsøk å sette mobil i flymodus med Bluetooth aktivert også følger du trinnene nevnt ovenfor Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå