robertbeamer Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 (endret) Hei! Jeg eier en orginal bmw e92 uten m-pakke, jeg ønsker å få hardere dempere. Passer m-sport dempere på min bil? Mitt mål er da og få komplett m-sport/pakke og har byttet diverse ting for å få den lik en M-sport utgave. Har alt av orginal styling utvendig og innvending (utenom M-ratt, noen som selger?), dette er da mitt siste steg for å få bilen nærmere ferdig i mine øyne Og jeg har planer om å senke den litt, sett på H&R senkefjører spesielt. Er det noen som har noen tips til valg av fjører? Ønsker ikke være skrapelav. Gjerne link! Endret Februar 11, 2016 av robertbeamer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Bare å kjøpe Msport dempere det Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg ett bilstein B12 sett eller noe i den duren. Senker enten 30-20 eller 50-30. ish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 On 15.2.2016 at 13.22, andreaskarm skrev: Bare å kjøpe Msport dempere det Hadde jeg vært deg hadde jeg kjøpt meg ett bilstein B12 sett eller noe i den duren. Senker enten 30-20 eller 50-30. ish Takk for svar! Bestiller det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå