Morty999 Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Får kanskje leid meg ett stor verksted snart, ikke 100% sikkert ennå men får svar i slutten av neste uke. Det ligger på Kløfta. så det jeg lurer på er om noen trenger verkstedplass? da det er såpass stort att det blir for mye plass å bruke aleine, Tipper det er plass til 3-4 biler ekstra i forhold til det jeg selv skal ha. Bra lys og gulv, "kjøkken" og trolig bad er det, send meg en pm on noen trenger. pris blir vi enige om, men variert etter hvor mye plass du event vil ha Morten, 93851944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Hva ble det til Morten? Fikk du leid det? Og hvor stort er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2016 ja, jeg har fått leid det, men har trolig leid ut igjen til en som vil lagre litt biler, kommer tilbake om han ikke er intr etter å ha sett på det send meg en melding event om du er intr i det 93851844 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 noen som er intr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå