Gå til innhold

Deler på nett

Schei95
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen her ikke som har noen erfaringer med å kjøpe deler fra autodeler.no? 
Hovedsaklig er det snakk om svinghjul med clutch til en 320d 04 jeg er ute etter. Fant det jeg skulle ha på autodeler.no men syns at prisen nesten var litt for lav iforhold til andre steder. 3500,- for et svinghjul fra Sachs er jo en fin pris, men hvor bra er dette mot GS/Koed sine overprisa til 10-12K? 

Endret av Schei95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med du mener autodeler.co.no ?

Lurte faktisk akkurat på det samme. Fikk svinghjul til e36 328 for kun rett over 2000kr, mens det koster 5500 for alternativ vare hos Koed, og 11-12k hos GS (org bmw) 

Via ebay var billigste til rett over 4000kr pluss frakt.

Viktig å huske på at det kommer toll/mva itillegg når du kjøper deler hos autodeler.co.no

Ble skeptisk, og bestilte hos Koed istede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, bimmerfun skrev:

Regner med du mener autodeler.co.no ?

Lurte faktisk akkurat på det samme. Fikk svinghjul til e36 328 for kun rett over 2000kr, mens det koster 5500 for alternativ vare hos Koed, og 11-12k hos GS (org bmw) 

Via ebay var billigste til rett over 4000kr pluss frakt.

Viktig å huske på at det kommer toll/mva itillegg når du kjøper deler hos autodeler.co.no

Ble skeptisk, og bestilte hos Koed istede :)

Ja, stemmer det ja. Er den siden jeg snakker om. Har funnet på Ebay til min, av merket Luk til rundt 5K fra England pluss frakt og toll/mva. 
Sachs er jo ikke noe dårlig merke ut i fra det jeg vet, men prisen sier litt om kvaliteten som oftest. Men selv etter toll/mva så er jo 3500,- en del billigere enn fra GS f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...