BPO Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Har akkurat kjøpt en brukt X5 2008 (standard understell) som jeg mottar neste uke. På den sitter det 18 tommere vinterhjul og 20 tommere sommerhjul. Jeg vurderer å øke størrelsen på både vinter og sommerhjul. Er det noen her som har erfaring med denne bilen mht felgstørrelse og dekk / tenker spesielt på handling og komfort? Bjørn-BMW-jomfru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BPO Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Sorry, jeg klarte å poste dette spørsmålet hele tre ganger. Fint om administrator kan slette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 Jeg har en 2014 modell X5. Kjører med 20" originale felger på sommeren og 22" felger på vinteren med piggfrie dekk. Funker meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BPO Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 (endret) Nå er dessverre ikke børsa mi like ny som din, men interessant setup du har. Sikkert gromt! Er det tilfeldig at du har 22'ene på vinterskoene? (er det ikke vanlig å spare de største lissene til sommeren for bedre grep på begge årstider?) Endret Februar 21, 2016 av BPO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mistermister Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Litt tilfeldig at det ble slik. Kjøpte bilen med 20" uoriginale felger som så kjedelige ut på bilen. Derfor ble det nye vinterfelger med dekk. Burde hatt 22" på sommeren også men synes egentlig de originale 20" er fine også. BPO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BPO Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Ok, kult. I den grad man kan sammenligne vinterdekk med sommerdekk, merker du særlig forskjell på handling og komfort på 20 vs 22? Hva foretrekker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå