Gå til innhold

e36 328 bakstilling med drivakslinger øk

Alfh92
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Ser etter komplett bakstilling til e36 328

må være med drivakslinger og alt da jeg vil bytte ut hele da min fikk en smell i siden grunnet fortauskant som ville slitte felgene. Kan ikke se hvorfor den er så sinnsykt skeiv som den er.

Helst i nærheten av rogaland!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komplett bakstilling fra en 328. Den skal være i bra stand. Har ikke kjørt med bilen på flere år pga ombygging som ikke er blitt ferdig. Bremsene har ventilerte skiver.

Bakstillingen befinner seg i Stavanger og selges for 2.500 kr. Håndbrekksvaierne følger med, så det gjør monteringen lettere.

Bakstillingen vurderes bytttet ut til fordel for en annen bakstilling der nesten alle slitedeler, lager og foringer ble byttet for noen år siden. Bilen ble kjørt ca 20.000 km etter dette. Det står Powerflex travers- og svingarmsforinger på denne bakstillingen. Denne bakstillingen kan eventuelt selges for 3.500 kr.

Treffes best på 92 22 65 44.

Hilsen Eirik Viste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

En annen kar skal kjøpe drivakslingene og bremsene fra min 328 bakstilling. Men du kan kjøpe traversrammen med bære- og svingarmer for 1.000 kr. Nytt hjullager på den ene siden. Det er mest sannsynlig disse delene som er blitt skadet hos deg. Så kan du bytte over drivakslinger, diff og bremser fra din egen bil. Da kan du komme billig fra skaden.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei. Av flere årsaker fikk jeg ikke skrudd av bremsene og drivakslingene. Så har jeg vært lenge borte og kommer tilbake til Stavanger sannsynligvis på tirsdag.

Han som skulle ha bremsene og drivakslingene ble nok sur. Jeg skal høre med han om han fortsatt er interessert. Det er bake kalipperne og skivene det dreier seg om i så fall. Ikke hjulnavene med bærearmer.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei. Nå er jeg hjemme i Stavanger igjen.

Har ikke fått svar fra han andre som ville ha bremser og drivakslinger. Så bakstillingen kan kjøpes komplett for 2.500 kr som beskrevet i tidligere innlegg. Eller for 1.000 kr uten drivakslinger og bremser.

Nå virker det ikke at du sjekker innom tråden din ofte, men ta gjerne kontakt om dette er interessant.

Eirik.92 22 65 44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...