Robin1495 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Trenger motor, ledningsnett og DME. Gjerne med chassis.nr ...Helst ikke altfor mange timer fra Akershus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Har en stående fra en ix jeg hugde. Ingen problem å bruke i rwd da. I Sarpsborg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1495 Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Stemmer, den som hadde gått noe over 300k til e34? La inn bud på 3000 på den en tid tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Stemmer 😝 Har den ennå. Står uten innsug. Men ellers alt ennå (står i motorbukk i garasjen) Kan få den for de 3k uten innsug. Men skal jeg slenge med et innsug så vil jeg ha mer 😝 (du skal kanskje ha på turboinnsug?) Synes det er billig nok egentlig for en 2,5 liter 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå