Roneids Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Jeg vil gjerne bygge om min 1997 mod preface til facelift lykter, noen som vet hva som må til? og evt kan legge ut delene som trengs her i kommentar? på forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 lykter med kontaktene og lit kabel. er litt klipp og lim. evt så mener jeg at koed har komplet plug and play kit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roneids Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Har du link til dette? vært inne å sett men fant ingenting 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Bare å handle disse kablene så passer de rett over! http://www.schmiedmann.no/8KB157198-801/produkt-type/nytt/sok-med-produktnummer.aspx Roneids reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roneids Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2016 Den er fin! Men så har det seg slik at jeg har halogen lykter, må jeg punge ut for nye tennere og hele pakken da eller? 😅 I og med facelift har xenon?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekke Skrevet Februar 27, 2016 Share Skrevet Februar 27, 2016 Er ikke alle facelift som har xenon. Konversjonen fra halogen til xenon har jeg ikke no erfaring med desverre. Men de finnes i halogen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå