Sverre Røed Skrevet Februar 28, 2016 Share Skrevet Februar 28, 2016 Jeg ønsker å bytte ut mine orginale baklamper til et sotet sett på min bmw e39 2003 modell. Er disse jeg hadde tenkt å bytte til. http://trolltuning.com/bak-lykter/1443-sota-baklykter-e39-touring.html Problemet er jo da at jeg har Led baklamper, mens de jeg linker til er ikke det, og passer visst bare til 00 modellen. Går det ann å bruke disse forde, eller blir det bare kødd? Tenkte på om det går greit gor lysstyringsboksen osv... Det gjør ikke no for meg at det ikke blir led i baklampene, og jeg tar vare på de gamle lampene om jeg vil bytte tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre Røed Skrevet Mars 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2016 Ingen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 (endret) On 28.2.2016 at 12.36, Sverre Røed skrev: min bmw e39 2003 modell. passer visst bare til 00 modellen. Har ikkje sett på saken nøye men rekner med det er ein grunn dei skriver 95-00 mod (pre-face) Så blir nok bare kødd. edit: Las ein som anbefalte å finne fram hammer og ballast.. usikker på om det var kødd :S Endret Mars 3, 2016 av Sammyen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mars 4, 2016 Share Skrevet Mars 4, 2016 Ikke finn på å bytt til sånne fæle jalla lamper når du har hella facelift fra før. Sot heller de hvite delene på de du har. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå