Maggi93 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Vurderer salg av mine nyrestaurerte AC Schnitzer Rennsport 1! Hvit senter, svart blank tønne og gull bolter, Her er alt enten nytt eller nylakkert💎 Specs 17 x 8,5 foran (2,5" kant og 6" tønne) ET 12 17 x 11 bak (4" kant og 7" tønne) ET 6 Boltsirkel: 5x120 Felgene vil bli dratt til med moment og fuget før salg😊 Holder til i lillestrøm og vil helst ikke sende med mindre kjøper ordner og betaler for frakt! Forbeholder meg retten til å trekke disse fra salg hvis ikke jeg får det jeg ønsker. Innbytte i andre 3-delte felger kan være av interesse, men helst rent salg😉 Pris: 19 000 kr, dette de billig iforhold til det internasjonale markedet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 Kan evt bytte til OZ Futura senter hvis det frister mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maggi93 Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå