Haaugens Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Har nå prøvd å montere AUX-kittet på min BMW E46 04, men uten hell. Alt er plugget slik som det skal, men får ikke opp AUX modusen på radioen. Radioen er produsert 04/04, er BMW Business CD, og har Mode-knapp. Har prøvd å følge guiden av "awt", og alt tilsier at det skal funke på min CD-spiller, men det gjør det altså ikke. AUX kit: http://www.ebay.com/itm/401003471992?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Noen som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 (endret) Hei, Vet du om du har "Software Version" 43 eller høyere? Du kan sjekke det med å slå på radioen så hold "m" knappen i ca 10 sekunder. Så kommer det noe informasjon på radioen som viser "S-N xxxxx noe noe". Så går du videre til neste meny så vill du se "SVxx". jeg har bestilt meg en AUX kabel selv... Men jeg har akkurat funnet ut av at jeg har SW41. Som da muligens ikke fungerer med AUX. Selvom den har MODE knap og tilkoblingen for det. Men dette er kanskje et alternativ som fungerer for de fleste: http://www.bilkomponenter.no/products/dension-gateway-lite-bt-a2dp-bmw-mini Endret Mars 24, 2016 av stiiaN92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaugens Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 On 24.3.2016 at 15.22, stiiaN92 skrev: Hei, Vet du om du har "Software Version" 43 eller høyere? Du kan sjekke det med å slå på radioen så hold "m" knappen i ca 10 sekunder. Så kommer det noe informasjon på radioen som viser "S-N xxxxx noe noe". Så går du videre til neste meny så vill du se "SVxx". jeg har bestilt meg en AUX kabel selv... Men jeg har akkurat funnet ut av at jeg har SW41. Som da muligens ikke fungerer med AUX. Selvom den har MODE knap og tilkoblingen for det. Men dette er kanskje et alternativ som fungerer for de fleste: http://www.bilkomponenter.no/products/dension-gateway-lite-bt-a2dp-bmw-mini Har dette: - HW: 63- SW: 60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) 1 time siden, Haaugens skrev: Har dette: - HW: 63- SW: 60 Okay... Men da burde det ha fungert! Men har også lest at noen hadde problemer med at koblingen bak radioen ikke rakk helt frem. Selvom den står likt som den andre. Men han fjernet litt av plastikken på koblingen så fungerte alt som det skulle... men jeg skal ikke si helt sikkert at det hjelper i dit tilfelle. Eller hvor han egentlig fjernet noe plastikk... Endret Mars 25, 2016 av stiiaN92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaugens Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 4 minutter siden, stiiaN92 skrev: Okay... Men da burde det ha fungert! Men har også lest at noen hadde problemer med at koblingen bak radioen ikke rakk helt frem. Selvom den står likt som den andre. Men han fjernet litt av plastikken på koblingen så fungerte alt som det skulle... men jeg skal ikke si helt sikkert at det hjelper i dit tilfelle. Eller hvor han egentlig fjernet noe plastikk... Kan jo gi det et forsøk, har allerede bestilt meg ny kabel (Tilfelle kabelen var defekt), men er jo verdt et forsøk! Takk for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 1 minutt siden, Haaugens skrev: Kan jo gi det et forsøk, har allerede bestilt meg ny kabel (Tilfelle kabelen var defekt), men er jo verdt et forsøk! Takk for forslag Da krysser jeg fingrene! Bare hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaugens Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 53 minutter siden, stiiaN92 skrev: Da krysser jeg fingrene! Bare hyggelig det Fungerte ikke, uheldigvis.. Siden jeg hadde bestilt kabel så fjerna jeg mer og mer plast til kun kablene var igjen, men fungerte ikke da heller...Kanskje man blir nødt til å få det kodet inn.. Håper det kun er kabelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 (endret) 2 minutter siden, Haaugens skrev: Fungerte ikke, uheldigvis.. Siden jeg hadde bestilt kabel så fjerna jeg mer og mer plast til kun kablene var igjen, men fungerte ikke da heller...Kanskje man blir nødt til å få det kodet inn.. Håper det kun er kabelen. Man skal normalt bare trenge å plugge den i å vips så skal det fungere.. ingen koding. Radioen skal selv identifisere den.. Bare den har SW over 43.... Men jeg får se når jeg får min.. men den er SW41. Så er 99% sikker på at ikke det funker . Endret Mars 25, 2016 av stiiaN92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaugens Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 1 time siden, stiiaN92 skrev: Man skal normalt bare trenge å plugge den i å vips så skal det fungere.. ingen koding. Radioen skal selv identifisere den.. Bare den har SW over 43.... Men jeg får se når jeg får min.. men den er SW41. Så er 99% sikker på at ikke det funker . Hmm... Får håpe det kun er kabelen som er ødelagt da, er vell ikke mange dagene til jeg får ny kabel nå så får se da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaugens Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 On 24.3.2016 at 17.40, stiiaN92 skrev: Man skal normalt bare trenge å plugge den i å vips så skal det fungere.. ingen koding. Radioen skal selv identifisere den.. Bare den har SW over 43.... Men jeg får se når jeg får min.. men den er SW41. Så er 99% sikker på at ikke det funker . Fikk ny kabel i dag, fungerer fortsatt ikke.. Har en uorginal spiller liggenes, så får vell kjøpe ei ramme og montere den. Blir stygt da det ikke er orginalt, men det får gå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mars 29, 2016 Share Skrevet Mars 29, 2016 3 timer siden, Haaugens skrev: Fikk ny kabel i dag, fungerer fortsatt ikke.. Har en uorginal spiller liggenes, så får vell kjøpe ei ramme og montere den. Blir stygt da det ikke er orginalt, men det får gå.. Ahh nedtur . Du kan jo prøve http://www.bilkomponenter.no/products/dension-gateway-lite-bt-a2dp-bmw-mini <- men den koster litt da. Er noe lignende jeg kommer til å skaffe hvis min AUX ikke fungerer. Hadde jo vært penest med originalt.. Men hva får man da gjort hvis man vill ha AUX. Et annet alternativ er jo å kjøpe en "brukt" spiller som supporter AUX. som er original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaugens Skrevet Mars 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2016 1 time siden, stiiaN92 skrev: Ahh nedtur . Du kan jo prøve http://www.bilkomponenter.no/products/dension-gateway-lite-bt-a2dp-bmw-mini <- men den koster litt da. Er noe lignende jeg kommer til å skaffe hvis min AUX ikke fungerer. Hadde jo vært penest med originalt.. Men hva får man da gjort hvis man vill ha AUX. Et annet alternativ er jo å kjøpe en "brukt" spiller som supporter AUX. som er original. Blir vell enten å invistere i en slik en eller bytte ut spilleren til en annen orginal som man vet det går AUX på så fort jeg gidder å ta meg råa til det. Har værtfall fått tak i en ramme og kabel slik at jeg får montert Kenwood spilleren min imorgen som et midlertidig alternativ. Takk for all hjelpa by the way! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiiaN92 Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 5 timer siden, Haaugens skrev: Blir vell enten å invistere i en slik en eller bytte ut spilleren til en annen orginal som man vet det går AUX på så fort jeg gidder å ta meg råa til det. Har værtfall fått tak i en ramme og kabel slik at jeg får montert Kenwood spilleren min imorgen som et midlertidig alternativ. Takk for all hjelpa by the way! Da blir det ihvertfall bra! Men er ikke disse rammene ganske bulky? Har du en link til en ? Bare hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaugens Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 10 timer siden, stiiaN92 skrev: Da blir det ihvertfall bra! Men er ikke disse rammene ganske bulky? Har du en link til en ? Bare hyggelig det Er ganske stygt, spesielt siden spilleren ikke blir i senter, men denne her er det jeg har kjøpt nu: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=672&katid=227&id= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilsen Skrevet Mars 30, 2016 Share Skrevet Mars 30, 2016 Har kjøpt samme kabel, blir montering straks. Kan gi tilbakemelding på hvordan det går. 05 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå