bendik2k Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Heisann! Lurer på om det er noen som vet hvor jeg kan få kjøpt eksos (evt kun endepotta) med dobbel stuss til e92 320d? Er egentlig bare fordi jeg ikke liker utseendet på orginalen, så hadde vært kult om noen vet hva som passer og hvor jeg eventuelt kan få kjøpt det Gjerne brukt hvis noen har liggende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Jeg har ei grom bakpotte, med doble enderør , Noe lignende 325i look.Altså på venstre side. Har også Carbon diffuser som passer pent til eksosen . Alt til e92 320D eller i . Potta er i rustfritt og brukt i ca 30 mil . Merket er megan racing. Gir en sporty lyd også, men ikke støyende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 Hei ! Husker ikke om jeg sendte bilder . Kan sende nye i tilfelle. Bare send nr ditt . Veldig fin på e92 denne! Mvh Jan Vidar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bendik2k Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå